Cohn & Jansen | Ashley & Holmes ÅŸi Audi au ales zece bloggeri români ÅŸi i-au invitat să testeze noul A4.
Sergiu BiriÅŸ, DragoÅŸ Novac, Vlad Stan, Zoso, Oana Dobre, Bobby Voicu, Cristian Manafu, Mihai Dobrovolschi, Orlando Nicoară, Radu Ionescu, împărțiți în două grupe, sunt cei care se plimbă timp de două săptămâni, între 13 februarie ÅŸi 13 martie, la volanul uneia dintre noile maÅŸini. Ei formează Generația A4 ÅŸi au fost aleÅŸi având în vedere relevanța lor pentru publicul țintă, după cum explică reprezentanții agenției.
"A fost mai uÅŸor decât ne-am aÅŸteptat. I-am convins doar prezentându-le proiectul. Nu au niciun fel de obligații - frecvență sau conținut. Totul depinde numai de ei. Cred că ÅŸi asta i-a atras", spune Alexandru Borsan, Account Manager Cohn & Jansen | Ashley & Holmes. Pe lista cu posibili bloggeri elaborată inițial de agenție împreună cu Audi, au existat 20 de nume.
"Generatia A4 reprezintă genul de om activ, pragmatic, întreprinzător, la curent cu ce se întâmplă în jurul lor. Oameni care reuÅŸesc pe propriile puteri ÅŸi cărora nu le e frică sa spargă vechile norme ÅŸi să aplice propria filosofie de viață", explică Alexandru Borsan. Cele mai multe reacții primite până acum de agenție au fost bune ÅŸi foarte bune, deÅŸi au existat ÅŸi polemici.
"Avem două seturi de obiective. În primul rând e nevoie de notorietate pentru noul model A4, după care e nevoie că oamenii să vrea să testeze maÅŸina ÅŸi, în final, să o cumpere. În al doilea rând vrem ca prin această campanie să creÅŸtem favorabilitatea față de brandul Audi", completează Alexandru Borsan.
Proiectul care implică drive test-urile făcute de bloggeri face parte dintr-o campanie care cuprinde mai multe elemente: BTL (lansarea din 12 februarie la World Trade Plaza), presă ÅŸi TV. Headline-ul campaniei ("Resetează standardele") nu este traducere, ci a fost creat de Cohn & Jansen | Ashley & Holmes. Este prima data când Audi are un headline de campanie diferit de cel folosit worldwide ("The new limousine").
Site-ul www.generatia4.ro a fost dezvoltat de proaspăt infiintatul departament online al agenției Cohn & Jansen | Ashley & Holmes. Acesta este condus de Victor Buta, căruia îi aparține ÅŸi ideea campaniei.