Lowe & Partners are divizie digitală începând cu luna ianuarie - e Lowe, condusă de Cristian Pantazi, potrivit unui comunicat de presă al agenției.
"€žCred că piața românească de advertising ar trebui să se alarmeze puțin în ceea ce priveÅŸte digitalul. Cine nu prinde trenul în maxim un an poate să îÅŸi închidă gara"€, este de părere Cristian Pantazi - e Thinker, Head of e Lowe.
Prin apariția noii divizii, Lowe îÅŸi completează oferta de servicii creative. e Lowe este specializată în dezvoltarea de soluții integrate de comunicare în spații alternative. Obiectivul principal al e Lowe fiind de a pune bazele unui nou mod de lucru, devotat inventivității ÅŸi neconventionalului. Sub motto-ul "make work play and you'll be playing your whole life"€, Pantazi se pregăteÅŸte pentru soluții surprinzătoare ÅŸi mixuri inedite de media.
Gama de mijloace pe care e Lowe le propune cuprinde de la site-uri sau presa tradițională, la alternative de ultimă generație: sms, mms, platforme web, comunități virtuale. Posibilitățile de asociere sunt nenumărate, devenind chiar instrumente de branding.
"Vom fi inovatori ÅŸi vom împinge lucrurile înainte prin oferirea de soluții care la noi încă nu se practică tocmai din cauza unei anumite obtuzități a pieței. Oamenii tind instinctual să aplice strategii care le sunt familiare, pe care le-au văzut la alții sau pe care înÅŸiÅŸi le-au testat, fiindu-le teamă de nou...", este de părere Pantazi.
"Puțini înțeleg că plusvaloarea în advertising vine tocmai din originalitate, îndrăzneală ÅŸi un gram de risc. Unul din rolurile asumate de e Lowe este tocmai acesta: de a inova ÅŸi de a educa piața prin aplicarea unor soluții borderline (la limita limitei), acolo unde este cazul ÅŸi se poate. Instrumentele digitale sunt un domeniu uriaÅŸ, cu un potențial incomensurabila€, a adăugat el.
Lowe & Partners România este membra a grupului de companii din care mai fac parte Inițiative (media), Medic One (healthcare communication), Brand Connection (media) ÅŸi Lowe PR (Public Relations).