CâÅŸtigatorii celei de-a zecea ediții Internetics au fost anunțați in cadrul Galei de Premiere ce a avut loc marți, 16 noiembrie, la Opera Română. În seara ediției aniversare a festivalului au fost acordate ÅŸi 10 premii speciale Internetics, dar ÅŸi trofeele Teacher’s Film Festival, ediția a IV-a.
Trofeul “Agentia anului” a revenit agenției Webstyler, care a acumulat cel mai mare număr de puncte in competiție.
Agențiile care au mai urcat pe scena Operei Române la Internetics 2010 sunt: Apropo Media&Aegis Media, HTTPool, iLeo, Interactions, Kinecto, Odyssey ÅŸi Saatchi&Saatchi Romania.
Trofeul Webvertiserul anului, acordat de IAB Romania, a revenit ING.
Trofeele Internetics 2010 au fost acordate după cum urmează:
Site-uri, microsite-uri ÅŸi bloguri de promovare
Bronz: Odyssey cu lucrarea “Concert la injectoare” pentru Rompetrol.
Argint: Kinecto pentru lucrarea “TuborgSound.ro – Muzica romaneasca care conteaza”, pentru URBB, ÅŸi Webstyler cu lucrarea “Nae Pop”, pentru Pfizer.
Aur: Webstyler pentru lucrarea “Fotbal adevarat”, pentru URSUS Breweries.
CâÅŸtigătorii secțiunilor din categoria Best Use Of, susținută de Samsung sunt:
Best Use of Viral Video: Odyssey pentru “Concert la Injectoare” realizată pentru Rompetrol
Best Use of Advertising Games: Apropo Media&Aegis Media pentru “Șofer de România” pentru ProMotor.ro
Best Use of E-mail Marketing: Interactions pentru lucrarea “Cu o floare nu se face primavară” pentru Hit Mail Group
Best use of Banners: iLeo pentru “Christmas Wishes” pentru Petrom
Best Use of Social Media: iLeo pentru lucrarea “Redescopera România” realizată tot pentru Petrom
Campanii interactive:
Bronz: Apropo Media&Aegis Media cu lucrarea “Sofer de România”, pentru ProMotor.ro.
Argint: Kinecto cu lucrarea “Tuborg Sound – muzica ta pe TV”, pentru URBB
Aur: Webstyler pentru lucrarea “Nae n-are aer!”, pentru Pfizer.
Anul acesta, juriul a acordat ÅŸi un premiu special: pentru “Best use of Emotion in a technological environment” agenției Webstyler, cu lucrarea “Nu e poveste”, executată pentru A&D Pharma.
Premiile speciale Internetics 10 ani:
Orlando Nicoară, pentru eforturile de promovare a industriei online din România;
Grapefruit, pentru contribuția la apariția Internetics;
Călin Fusu, pentru export românesc de proiecte ÅŸi nu doar de creiere;
Asociația LiterNet, pentru eficiența în utilizarea Internetului într-un proiect cu resurse infime ÅŸi rezultate imense;
IAB România, pentru contribuția la evoluția industriei online din România;
Greenpixel ÅŸi Vodafone, pentru o relație de succes agenție-client;
Cristian Manafu, pentru contribuția la educarea industriei online din România;
Marius Ghenea, pentru susținerea dezvoltării industriei online din România;
Webstyler, agenția primului deceniu Internetics
IQads, pentru succesul unui proiect care îmbină impecabil atributele Internetics: comunicare, branding ÅŸi marketing online.
CâÅŸtigătorii Teacher’s Film Festival:
Cel mai bun film - Propaganda cu scurtmetrajul “Decât două scaune”.
Cea mai bună imagine - Hippos cu “ID România”
Cel mai bun dialog - RUSU+BORÅ¢UN Brand Growers, cu scurtmetrajul “Aleea Scriitorilor”
Cel mai bun actor a fost desemnat Mihai Marinescu, pentru rolul din “Aleea Scriitorilor” (înscris de RUSU+BORÅ¢UN Brand Growers)
Cea mai bună actriță este Maria Olteanu, pentru rolul din “Azi despre mâine” (scurtmetraj înscris în competiție de MB Dragan)
Premiul presei pentru Cel mai bun scenariu a fost acordat agenției Friends Advertising pentru scurtmetrajul “România, je t’aime”.
Lista completă a câÅŸtigătorilor poate fi descărcată de aici.
Felicitări tuturor!