Câștigători Internetics 2009

Published on 13 November 2009

Internetics 2009 a desemnat câștigătorii celor mai râvnite trofee ale Internetului românesc.
În urma cumulării punctelor, trofeul pentru agenția anului a revenit agenției FourHooks.
 
Trofeul de webvertiserul anului a revenit Orange România. Acest premiu a fost oferit de Consiliul Director al IAB Romania, iar companiile nominalizate au fost: Avon Cosmetics, LG Electronics, BCR si Vodafone România.
 
La categoria Site-uri, microsite-uri și bloguri de promovare aurul a fost luat de lucrarea Metropotam Interbelic – microsite, autor: FourHooks, client: SAB Miller. La această categorie, juriul a decis să nu acorde  argint si bronz.
Iar trofeul Internetics a fost acordat la următoarele secțiuni:

Mâncare și băutură

Câștigător: 
Metropotam Interbelic
, autor: FourHooks, client: SAB Miller;

Publicații și media

Câștigător:
Discovery Metropotam, autor: FourHooks client: Discovery Network;

Servicii publice

Câștigători:
Digital Zoo, autor: My Web Interactive, client: UPC;
Ioanid.com – Gradinița Ioanid, autor: Kinecto, client: Gradinița Ioanid;
 
La categoria Best Use of,  trofeele Internetics obținute pe secțiuni sunt:

Best use of Advertising Games

Câștigător:
Lumea fără zero
, autor: Webstyler, client: Coca-Cola;
 
La ultima categorie, Campanii Interactive, au fost acordate două trofee de argint. Prima lucrare premiată este Lumea fara zero, autor Webstyler, client: Coca-Cola. Iar cea de-a doua lucrare care a obținut argint este Coșul zilnic – campanie, autor: Interactions, client: Mega Image.

Juriul nu a acordat aur sau bronz. Iar trofeele Internetics pe secțiuni sunt:

Mâncare și băutură

Câştigători:
Metropotam Interbelic
, autor: FourHooks, client: SAB Miller;
Lumea fără zero, autor: Webstyler, client: Coca-Cola;

Retail şi comerţ electronic

Câştigător:
Coşul zilnic – campanie
, autor: Interactions, client: Mega Image;
 
La finalul procesului de jurizare, juriul a acordat şi două premii speciale:

Best Use of Technology
Câştigător:
Squish.ro
, autor: Senior Interactive, client: Wrigley Balkan East;

Premiul special pentru neconvenţional

Internet – Medium of all media, autor: Braincap – Ruxandra Dumitriu, client: Braincap;
 
Aceste premii nu au contat în competiţia pentru agenţia anului.
 
Premiile oferite de juriul bloggerilor care au jurizat în categoria Best Use Of  sunt:

Best Use of Viral Video:

Câştigător:
Interviu Adi Despot – reloaded, autor: Metromind, client: Artmark

Best Use of Advertising Games

Câştigător:
Seiful.ro
, autor: MediaPro Interactive Games, client: Apropo.ro

Best Use of Banners

Câştigători:
Anim’Est 2009
, autor: Ogilvy Group, client: IBM;
Canicula face bine la reduceri, autor: Initiative Media, client: Orange România;
 
Pentru a vedea lista completă a câştigătorilor şi nominalizaţilor, click aici.
 

back