Pareri despre Internetics 2009 si sfaturi pentru 2010

Published on 16 November 2009

Gala Internetics 2009 * done * câÅŸtigătorii celui mai râvnit trofeu? * puțini, că doar e cel mai râvnit * da` îi găsiți pe site * despre eveniment, post-event * am cerut păreri * ale participanților * cum li s-a părut & ce schimbări ar aduce pentru 2010 * din ce am primit pe mail, mai jos *

-    "A fost prima editie în care am fost evaluați de oameni cu experiență mare în comunicare, atât de la clienți, cât ÅŸi din agenții - ÅŸi s-a văzut. A fost o jurizare profi, chiar dacă uÅŸor prea exigentă." (Radu Ionescu – Kinecto);
-    "Ediția din 2009 a fost prima în care s-a simțit un efort serios din partea organizatorilor de a transforma această competiție într-un eveniment de interes nu numai pentru agențiile de interactive." (Bogdana Butnar – MRM);
-     "Mă bucur că jurizarea a fost una mai dură ÅŸi că Internetics-ul ÅŸi-a turat motoarele, nimeni nu e interesat de competiții în care se rulează cu 60 km/h." (Corin Chiriac - Senior Interactive)
-    "Internetics 2009 a fost o experiență inedită, bine conturată ÅŸi organizată la care m-am simțit extraordinar." (Cosmin Pachiu – MPI);
-    "Am perceput Internetics 2009 ca pe un semnal de alarmă: Atenție, jumătate din populația Romaniei e online, piața se aÅŸază. Dacă până acum am învățat ÅŸi ne-am antrenat, de-aici încolo rămân în cursă profesioniÅŸtii!" (Carmen Sterian – Ogilvy);
-    "Nu ne aÅŸteptam să câÅŸtigăm Agenția Anului ÅŸi nici nu ne-am propus acest lucru. Suntem la fel de surprinÅŸi ca ÅŸi multi alții, bănuiesc." (Mihaela Bârsan – FourHooks);
-    "Pentru noi evident că a fost o experiență pozitiva: este de abia primul nostru an de viață ca agenție, am înscris 3 lucrări, am luat 2 premii ÅŸi am terminat pe locul III concursul agențiilor." (Adrian Alexandrescu - Interactions);
-    "Am dorit să luăm parte la acest concurs, deoarece aveam astfel posibilitatea de a beneficia de inputul juriului ÅŸi de standarde de jurizare asemănătoare celor din competițiile internaționale." (Bianca Mănescu – Metromind);
-    "Am observat pentru prima oară ÅŸi un interes crescut ÅŸi o dorință sinceră de dialog din partea clienților." (Bogdana Butnar – MRM);
-    "Vreau să felicit juriul pentru că a ales să fie atât de exigent ÅŸi nu a încurajat mediocritatea. Este poate cel mai mare beneficiu pe care festivalul îl poate aduce industriei. Cresc exigențele ÅŸi aÅŸa creÅŸte nivelul pieței." (Bogdan Nițu - Webstyler)
-    "Când am decis să ne înscriem am considerat că va fi un concurs corect, juriul mi s-a părut, la acel moment, bine ales ÅŸi dacă mă uit acum la final pe lista celor care au fost premiați nu văd niciun proiect care să nu fi câÅŸtigat pe merit." (Adrian Alexandrescu - Interactions);
-    "Apreciez componența juriului de anul acesta - un mix interesant de oameni din felii diferite ale industriei de comunicare." (Ana Sipciu – My Web Interative);
-    "Dacă până acum oamenii din online au fost încurajați, se pare că anul ăsta au fost serios puÅŸi la punct, chiar de către cei care investesc pentru rezultate." (Carmen Sterian – Ogilvy);
-    "Credem că standardele de jurizare au fost fixate prea sus în comparație cu nivelul pieței din România." (Ștefan Bogdan – Netstyle);
-    "Mi s-a părut că a fost o ediție crudă, în care juriul a ținut morțiÅŸ să se raporteze la standardele industriei de publicitate." (Richard Niță – The Adgency);
-    "Cu siguranță nu s-au acordat foarte multe premii anul acesta pentru că au fost lucrari slabe. Poate că este ÅŸi vina noastra a tuturor că nu le-am explicat suficient de bine." (Claudiu Hulea – Braincap);
-    "Am perceput Internetics 2009 mai curând ca motivant prin aparenta demotivare dată de doar cele câteva premii acordate." (Carmen Sterian – Ogilvy);
-    "Am observat din reacțiile post eveniment că nu toți au înțeles noua poziționare Internetics, în zona de comunicare de brand." (Mihaela Bârsan – FourHooks);
-    "Înscriem la Internetics proiectele noastre noi, deÅŸi suntem conÅŸtienti că, în general, nu se înscriu în profilul evenimentului. O facem pentru afiÅŸarea obținută astfel." (Ciprian Furtună - Azero);
-    "Gala Internetics - nu ÅŸtiu, cred că a fost ok. Nu este exact pe gustul meu, dar se pare că lumea se simțea bine, aÅŸa că bănuiesc că a fost ok. Animațiile au fost faine."  (Alex Popa – LunaTech)
-    "Regrete? Da, poate trebuia să mai înscriem încă o lucrare." (Adrian Alexandrescu - Interactions);
-    "În principiu, nu am schimba nimic. Criteriile de triere ale proiectelor ni se par corecte, ÅŸi sistemul de punctare de asemenea." (Anca Nelersa – MBDrăgan) ;
-    "Pentru 2010, cred că este necesară o regândire a formularelor de înscriere ÅŸi o clarificare a tipurilor de proiecte 'vânate' pentru fiecare categorie ÅŸi secțiune." (Radu Ionescu – Kinecto);
-    "În ceea ce priveÅŸte ediția Internetics 2010 sperăm ca agențiile participante să reuÅŸească să convingă juriul de valoarea lucrărilor înscrise." (Bianca Mănescu – Metromind);
-    "Ne dorim ca anul viitor să fie prezenți în juriu cel puțin 3 personalități internaționale cu experiență în domeniul webului, poate aÅŸa ei ajută la ridicarea nivelului. Și încă 3 persoane care nu au nicio legătură cu piața de web, ci sunt dintre cei care fac cel mai mult surfing în România." (Claudiu Hulea – Braincap);
-    "E important însă să se faca demersurile necesare pentru ca participanții să înțeleagă ce înseamnă un festival de branding ÅŸi comunicare online, să interacționeze cu specialiÅŸti din sfera de activitate a juriului pentru a înțelege cum gândesc ÅŸi analizează lucrările ÅŸi e important să existe studii de caz.." (Mihaela Bârsan – FourHooks);
-    "Ar fi fost de folos o evaluare tip „clasament” care ar fi ajutat agențiile să îÅŸi măsoare comparativ valoarea lucrărilor." (Stefan Bogdan – Netstyle);
-    "AÅŸ face pre-acceptare de lucrări ÅŸi nu aÅŸ accepta self-projects (sau poate doar într-o categorie specială în afara concursului)." (Adrian Alexandrescu - Interactions);
-    "Sună utopic, dar cred că ar fi foarte OK ca la sfârÅŸitul ediției, la sfârÅŸitul Galei de premiere, să fie anunțate criteriile pentru ediția următoare - să ÅŸtie lumea pentru ce să se pregăteasca." (Richard Niță – The Adgency);
-    "Ceea ce aÅŸ schimba ar fi prezentarea proiectelor participante. Era mult mai bine dacă puneați ÅŸi o prezentare video de 1-2 min la fiecare proiect, cred că mult mai sugestivă decât 1-2 pierdute de moderator pe scenă." (Cosmin Pachiu – MPI);
-    "Juriul Internetics ar trebui să replice departamentele unei agenții interactive: 1-2 oameni de strategie, 1-2 oameni de dezvoltare, 1-2 oameni de design, 1-2 oameni de media." (Alex ViÅŸa - Hyperactive);
-     "În primul rând, aÅŸ schimba modalitatea de înscriere astfel încât să fie mai uÅŸoară ÅŸi mai explicită." (Bogdan Manea - Brightness);
-    "AÅŸ continua pe ideea de anul ăsta: sa premiem doar ceea ce merita premiat." (Adrian Alexandrescu - Interactions);
-    "Dacă ar fi festivalul meu, la anul aÅŸ încerca să aduc în juriu ÅŸi membri de afara, din țări în care Internetul are o pondere mult mai mare în bugetele de marketing." (Ana Sipciu – My Web Interactive);
-    "Ce as schimba? De la ediția următoare aÅŸ internaționaliza competiția, ca să-i dau ÅŸansa să îÅŸi atingă scopul, trecând la nivelul următor: acela de a credibiliza creativitatea românească, dar de data asta dincolo de granițele ei." (Corin Chiriac - Senior Interactive);
-    "Cred că Internetics trebuie să încurajeze mult mai mult creativitatea. Ideile “out of the box” trebuie scoase în față mai mult, premiate. Poate cu premii speciale, nu neapărat cu premii de categorie." (Bogdan Nițu - Webstyler)
-    "În ceea ce ne priveÅŸte, vom reveni ÅŸi la anul cu proiecte noi, complexe ÅŸi interactive." (Anca Nelersa – MBDrăgan);
-    "Înca o dată, felicitări câÅŸtigătorilor - premiile lor înseamnă foarte mult într-un asemenea context!" (Richard Niță – The Adgency);
-    "În continuare componența juriului ÅŸi criteriile de evaluare pot fi îmbunătățite, însă, în mare parte, Internetics 2009 a fost succes." (Bogdana Butnar – MRM);
 

back