Internetics 2009 a desemnat câștigătorii celor mai râvnite trofee ale Internetului românesc.
În urma cumulării punctelor, trofeul pentru agenția anului a revenit agenției FourHooks.
Trofeul de webvertiserul anului a revenit Orange România. Acest premiu a fost oferit de Consiliul Director al IAB Romania, iar companiile nominalizate au fost: Avon Cosmetics, LG Electronics, BCR si Vodafone România.
La categoria Site-uri, microsite-uri și bloguri de promovare aurul a fost luat de lucrarea Metropotam Interbelic – microsite, autor: FourHooks, client: SAB Miller. La această categorie, juriul a decis să nu acorde argint si bronz.
Iar trofeul Internetics a fost acordat la următoarele secțiuni:
Mâncare și băutură
Câștigător:
Metropotam Interbelic, autor: FourHooks, client: SAB Miller;
Publicații și media
Câștigător:
Discovery Metropotam, autor: FourHooks client: Discovery Network;
Servicii publice
Câștigători:
Digital Zoo, autor: My Web Interactive, client: UPC;
Ioanid.com – Gradinița Ioanid, autor: Kinecto, client: Gradinița Ioanid;
La categoria Best Use of, trofeele Internetics obținute pe secțiuni sunt:
Best use of Advertising Games
Câștigător:
Lumea fără zero, autor: Webstyler, client: Coca-Cola;
La ultima categorie, Campanii Interactive, au fost acordate două trofee de argint. Prima lucrare premiată este Lumea fara zero, autor Webstyler, client: Coca-Cola. Iar cea de-a doua lucrare care a obținut argint este Coșul zilnic – campanie, autor: Interactions, client: Mega Image.
Juriul nu a acordat aur sau bronz. Iar trofeele Internetics pe secțiuni sunt:
Mâncare și băutură
CâÅŸtigători:
Metropotam Interbelic, autor: FourHooks, client: SAB Miller;
Lumea fără zero, autor: Webstyler, client: Coca-Cola;
Retail ÅŸi comerț electronic
CâÅŸtigător:
CoÅŸul zilnic – campanie, autor: Interactions, client: Mega Image;
La finalul procesului de jurizare, juriul a acordat ÅŸi două premii speciale:
Best Use of Technology
CâÅŸtigător:
Squish.ro, autor: Senior Interactive, client: Wrigley Balkan East;
Premiul special pentru neconvențional
Internet – Medium of all media, autor: Braincap – Ruxandra Dumitriu, client: Braincap;
Aceste premii nu au contat în competiția pentru agenția anului.
Premiile oferite de juriul bloggerilor care au jurizat în categoria Best Use Of sunt:
Best Use of Viral Video:
CâÅŸtigător:
Interviu Adi Despot – reloaded, autor: Metromind, client: Artmark
Best Use of Advertising Games
CâÅŸtigător:
Seiful.ro, autor: MediaPro Interactive Games, client: Apropo.ro
Best Use of Banners
CâÅŸtigători:
Anim’Est 2009, autor: Ogilvy Group, client: IBM;
Canicula face bine la reduceri, autor: Initiative Media, client: Orange România;
Pentru a vedea lista completă a câÅŸtigătorilor ÅŸi nominalizaților, click aici.