Juriul Internetics 2012

Published on 29 August 2012

Juriul Internetics 2012 reuneste 19 specialisti in marketing online din Romania.

Acestia vor analiza si premia lucrarile inscrise in cele trei categorii ale competiției:  Site-uri, micro-site-uri si bloguri de promovare, Online Media and Tools si Campanii interactive.
 
Juriul Internetics 2012 va fi format din: Alin Zăinescu - Business Development Manager  TradeAds Interactive, Alina Cinciulescu - Innovation and Online Coordinator AVON Romania, Andrei Lăscuț - Brand Manager Grolsch, Bogdan ToacÅŸe - Marketing Manager Home Care Unilever SCE, Bogdana Butnar - Industry Manager Google Romania, Călin Clej - Marketing Manager PepsiCo, Ciprian Ștefan Istrate - Director of Consumer Product Marketing and Branding Bitdefender, Daniel Pană - Executive Director Marketing Division BCR, Emil Vasiliu - Digital Marketing Specialist ING Romania, Laura Barbu - Director Online Vodafone, Mihaela Stănoiu - Marketing Manager Samsung, Oana Iliescu - Online Sales Manager Romtelecom, Robert Anghel - Online Sales and Care Manager Orange Romania, Ștefan Liuțe - Co-fondator si Strategy Director Storience, Victor Kapra -  Consultant Online independent si jurnalist freelancer.

In categoria “Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare” se va oferi si un premiu special de webdesign, care va fi jurizat de Eugen Erhan si Tudor Muscalu- Designeri si Fondatorii Fredo & Pid’Jin, Ciprian Bădălan - Senior Brand Designer Brandient si de Sorin Bechira - Creative Director si Managing Partner X3.

Membrii juriului vor urmari o serie de criterii, precum: conceptul si strategia, integrarea in strategia de comunicare a brandului, eficienta, design-ul, interactivitatea sau continutul.

Perioada de inscriere in competitie a fost prelungita pana la data de 7 septembrie. Inscrierile se fac online, pe site. Competitia este deschisa agentiilor si diviziilor de online, dar si companiilor care dezvolta proiecte in zona digitala ori sunt beneficiari ai lucrarilor.

back