Juriul Internetics 2012 reuneste 19 specialisti in marketing online din Romania.
Acestia vor analiza si premia lucrarile inscrise in cele trei categorii ale competiției: Site-uri, micro-site-uri si bloguri de promovare, Online Media and Tools si Campanii interactive.
Juriul Internetics 2012 va fi format din: Alin Zăinescu - Business Development Manager TradeAds Interactive, Alina Cinciulescu - Innovation and Online Coordinator AVON Romania, Andrei Lăscuț - Brand Manager Grolsch, Bogdan ToacÅŸe - Marketing Manager Home Care Unilever SCE, Bogdana Butnar - Industry Manager Google Romania, Călin Clej - Marketing Manager PepsiCo, Ciprian Ștefan Istrate - Director of Consumer Product Marketing and Branding Bitdefender, Daniel Pană - Executive Director Marketing Division BCR, Emil Vasiliu - Digital Marketing Specialist ING Romania, Laura Barbu - Director Online Vodafone, Mihaela Stănoiu - Marketing Manager Samsung, Oana Iliescu - Online Sales Manager Romtelecom, Robert Anghel - Online Sales and Care Manager Orange Romania, Ștefan Liuțe - Co-fondator si Strategy Director Storience, Victor Kapra - Consultant Online independent si jurnalist freelancer.
In categoria “Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare” se va oferi si un premiu special de webdesign, care va fi jurizat de Eugen Erhan si Tudor Muscalu- Designeri si Fondatorii Fredo & Pid’Jin, Ciprian Bădălan - Senior Brand Designer Brandient si de Sorin Bechira - Creative Director si Managing Partner X3.
Membrii juriului vor urmari o serie de criterii, precum: conceptul si strategia, integrarea in strategia de comunicare a brandului, eficienta, design-ul, interactivitatea sau continutul.
Perioada de inscriere in competitie a fost prelungita pana la data de 7 septembrie. Inscrierile se fac online, pe site. Competitia este deschisa agentiilor si diviziilor de online, dar si companiilor care dezvolta proiecte in zona digitala ori sunt beneficiari ai lucrarilor.