12 iulie 2012 - The Institute anunta perioada inscrierilor in competitia celei de-a XII-a editii Internetics intre 12 iulie - 31 august 2012. Lucrarile pot fi inscrise online, pe siteul www.internetics.ro.
Internetics 2012 pregateste si o serie de evenimente ce vor avea loc in ultima saptamana a lunii septembrie, in Bucuresti. Tot atunci va avea loc si jurizarea proiectelor si vor fi anuntati castigatorii competitiei.
Cea mai importanta componenta a festivalului ramane competitia Internetics. Noutatile editiei sunt:
- Introducerea unor sectiuni noi in cadrul categoriei "Best Use Of" care devine "Online Media and Tools": Viral Video, Viral Non-Video, Advertising Games, Rich Media, E-mail marketing for B2B, B2C, CRM, E-mail marketing for brand campaigns, Social Media campaigns, Best Community, Online Campaigns involving blogs, Digital Branded Content, Mobile Campaigns, Mobile Apps. Descrierile tuturor sectiunilor de competitie sunt afisate pe site-ul oficial al competitiei.
- In categoria "Campanii Interactive" se va face distinctia intre campaniile interactive a caror strategie a fost dezvoltata plecand din mediul online si componentele digitale ale unor campanii integrate. Vor putea fi inscrise ambele tipuri de campanii si vor fi judecate diferit pentru ca juriul sa poata izola corect rezultatele.
- Panelul de jurati va reuni peste 20 de profesionisti ce provin din companii si agentii specializate din Romania, dar va fi condus de un presedinte din afara industriei locale.
- Juriul competitiei va acorda, in continuare, Premiul Special Pentru Webdesign unei lucrari din categoria "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare" si va acorda 3 noi distinctii pentru companiile si agentiile ce prezinta rezultate de exceptie in cadrul concursului:
Most Creative Client of the Year - distinctie acordata clientului cu cea mai creativa prezenta online.
Online Innovation of the Year - distinctie acordata unui proiect din concurs pentru inovatie in online (site, campanie, tool, media).
Best Newcommer - distinctie acordata unei agentii care participa pentru prima data in competitia Internetics si se remarca prin rezultate de exceptie.
- Criteriile de jurizare si punctajele proiectelor au fost calibrate pentru a redefini cat mai bine structura competitiei. Formularul de inscriere a lucrarilor a fost si el updatat de catre organizatori.
Competitia este deschisa agentiilor si diviziilor de online, dar si companiilor care dezvolta proiecte in zona digitala ori sunt beneficiari ai lucrarilor.