MRM Partners: lucrează heavy pe net de doi ani

Published on 01 October 2009

Mădă ÅŸi Alex * din nou * le place să vorbească *  a doua agenție * 61 * Nicolae Caramfil *McCann Erickson * um, nu aici * peste drum *  etajul 4 * ÅŸi n-au lift * Bogdana Butnar * okay, asteptăm * vine * e captivantă * ÅŸi ne place * ÅŸi ne zice...*  

-    Anul trecut experiența a fost destul de frustrantă, pentru că nu reuÅŸeam să terminăm niciun site ca să-l înscriem la Internetics;
-    Eu aveam prieteni care înscriau la Internetics ÅŸi auzeam ÅŸi mă gândeam: ce tare!;
-    Mi se pare că am fost o dată invitată la Internetics să zic ceva;
-    Lucrăm pentru coca-cola, nescafe, microsoft, heineken, kandia cadbury, doktor mom, mastercard etc.
-    Pentru microsoft am lansat cel mai mare proiect de comunicare online pe care l-a facut microsoft vreodată;
-    Niciun om din agenție n-o să-ți spună vreodată că are un proiect de suflet; n-ai cum să alegi la nivel de client;
-    Filosofia McCann/MRM e că orice proiect e foarte important; d-aia noi suntem una dintre agențiile care sunt renumite că nu ne plângem că trebuie să facem bannere; nouă ne place orice;
-    Nu cred că avem o relație foarte smooth cu clienții, în general, din motive foarte simple: că toata lumea s-a trezit cu pleaÅŸca asta pe cap, care e Internetul ÅŸi nimeni nu se aÅŸtepta să muncească aÅŸa mult; toată lumea se gândea că pe Internet totul e gratuit ÅŸi foarte repede;
-    Clienții sunt contrariați că tehnologia în loc să îi ajute, îi încurcă uneori;
-    Relațiile cu clienții se concentrează mai ales pe experiența pozitivă: să nu fie foarte frustrați de cum funcționează Internetul;
-    Eu nu cred că există agenție cu scaun la cap care să zică: „pfua, păi noi la clienți vindem tot, totul e miÅŸto, ne iubesc, e uÅŸor, e repede”;
-    Ce e cel mai important e să le faci experiența clienților cât mai puțin dureroasă, că deloc dureroasă nu se poate; e imposibil până mai învățăm ceva;
-    Oamenii mei de la programare îmi spun tot timpul: orice vrea un client, putem face; dar depinde în cât timp;
-    Jocul cel mai interesant e să vezi cum să-i propui tu ceva care să-ți ia ție mai puțin ÅŸi să fie în orizontul lui de asteptări;
-    MRM-ul a început să lucreze heavy pe internet de vreo doi ani; noi am prins câteva luni de entuziasm ÅŸi după aceea, am prins numai criză;
-    Tot timpul avem proiecte noi;
-    Pe TV toata lumea e dispusă să dea sute de mii de euro ÅŸi nimeni nu se gândeÅŸte: băh, nu e eficient; deÅŸi, practic vorbind, foarte multe campanii pe TV nu au demonstrat eficiența;
-    Asta-i problema cu măsurarea advertising-ului: nu se demonstrează eficiența pănă la capăt, pentru că undeva prin tunelul ăsta de conversie, prin pâlnia asta de conversie, măsurătorile se opresc; cineva zice: „lasă măh, bine că ne-au văzut”;
-    Eu n-am primit în viața mea, de când sunt pe Internet, un newsletter pe care să vreau să-l citesc; mint, o data am vazut unul, da` atât;
-    Toate agențiile de publicitate ÅŸi-au făcut agenții de interactive; după trei ani de muncă cu agențiile de interactive n-o să mai fie site-uri de făcut ÅŸi atunci va trebui să ne profesionalizăm în lucrurile care chiar contează: e-marketing, smart e-mailing, data mining, etc; brand managerii o să spună: băh, da` de ce facem noi atatea site-uri? Ia să avem noi unul pe care să se întample toate lucrurile;
-    Și când nu vor mai fi site-uri de făcut vom ajunge să fim profesioniÅŸti;
-    Sigur, contează. Premiile sunt dovadă de greatness. Și cimentează încrederea clientului în deciziile lui;
   La noi, criza nu e foarte nasoală acum. Acum începe să se simtă. În primul semestru toată lumea o să fie înghețată ÅŸi undeva pe la sfârÅŸitul lui 2010, poate, poate, lumea o să înceapă să spună: „ da măh, uite, bag bani, am curaj”
-    Doamne ajută! Domnul Isărescu. El ne ține.
-    Piața de internet din România anului 2008 era comparabilă cu piața de electrocasnice de acum doi ani: frigidere peste tot, foehnuri pentru toată România;
-    E ca atunci când te duci să cucereÅŸti o zonă nouă. Și primul lucru la care te gândeÅŸti: băh, o casă. Și lupta cea mai mare e să-ți faci cea mai mare cabană ÅŸi dup-aia, când ajungi la infrastructură nu mai e aÅŸa exciting. Casa, aia e importantă. Eh, noi am avut casa în 2008. Și e foarte bine că s-a întâmplat, că altfel nu ne bagă nimeni în seamă;
-    O să fie mai liniÅŸtit, da` mai misto, că o sa fie cu bani mai mulți, cu mai mult know-how ÅŸi o să facem proiecte mai interesante, dar entuziasm nu prea cred;
-    Cine are cele mai multe lucrări înscrise până acum?


back