Mădă ÅŸi Alex * prin agenții * să vorbească&povestească&intervieveze * prima dată * iLeo * 13 * Nicolae Iorga * cum se cheamă atunci când un sediu arată incredibil de bine? * cu Mugur PatraÅŸcu am vrea să... * aÅŸteptăm * Anda Lazăr * cs, clar * salut * Cosmin Nastasă * salut * ÅŸi Mugur PatraÅŸcu * on the record, se poate? * mulțumim * restul e... *
- am fost entuziasmat când am participat de capul meu la Internetics;
- la prima participare cu iLeo, am înscris una din cele cinci campanii pe care le facusem în anul respectiv (în primele 6 luni), cu care am câÅŸtigat 2 premii foarte importante care ne-au adus pe locul doi în toată chestia asta;
- Internetics face un oarecare clasament, aduce vizibilitate pentru cei implicați;
- de fiecare dată când le spunem clienților că au caÅŸtigat un premiu se bucură personal;
- faptul că ia Zapp un premiu îi face pe ceilalți din industrie să spună: uite măh că ăÅŸtia au câÅŸtigat;
- la alții, un premiu câÅŸtigat contează mai mult. Noi facem 30 de campanii pe an. Portofoliul nostru e foarte bogat. Conteaza mai mult la cei mai mici. La cei mai mari conteaza work-ul. Dar contează... există ÅŸi pagina de premii in credential ÅŸi este foarte important pentru echipă;
- acum lucrăm pentru P&G, InBev, GE Money, AutoItalia, Băneasa, Petrom;
- proiectele de care suntem ataÅŸați sunt oarecum fără prea mare impact in piață;
- ne considerăm foarte inovativi când vine vorba de campanii pe bloguri. Suntem, poate, cea mai premiată agenție în urma campaniilor pe bloguri. Cred că avem vreo 7-8 premii. Suntem în partea aia bună a ceea ce se face pe piață;
- s-a imprastiat legenda că internetul e ceva unde dai doi lei ÅŸi toată lumea vorbeÅŸte de tine;
- 2008 a fost cel mai important an al internetului românesc. Din păcate, asta nu a fost de ajuns pentru a forma o cultură de comunicare online pe la clienți;
- mai rău. Din două motive: primul ar fi anul 2009 care creează resursele pentru 2010 ÅŸi 2009 a fost un an slab ÅŸi al doilea ar fi instabilitatea politică: din cauza alegerilor pierdem cel puțin trei luni, nu ÅŸtiu câți bani ÅŸi focusul de pe economie. Asta înseamnă haos ÅŸi în ceea ce înseamnă business-ul clienților ÅŸi înseamnă bani mai puțini. Bani mai puțini înseamnă campanii mai puține, înseamnă internet mai puțin;
- la nivel creativ, teoretic, nu e niciun fel de problemă că România să fie la nivelul celorlalte țări din Europa, dar, din păcate, experiența ne-a arătat că nu ne iese;
- în general, vom sta în aceeaÅŸi stare de mediocritate care ne caracterizează ca ÅŸi țară, ca ÅŸi produs de orice fel;
- nu vom ajunge în urmatorii 20 de ani să cheltuim cât cheltuiesc ei. Eu sunt pesimistul grupei.
- am o tipologie preferată de client. Care nu ÅŸtie neapărat ce vrea, nu e specialist în Internet, dar în acelaÅŸi timp e deschis: „Băh, nu prea mă pricep, da` hai să vedem ce aveți.”
- e mai greu să ai încredere într-o agenție de interactive decât într-o agenție de ATL, pentru că ăÅŸtia lucrează cu ceva ezoteric, aÅŸa;
- mă enervează clienții care stiu exact ce vor ÅŸi nu acceptă sfaturi;
- sunt clienți pentru care îmi face plăcere să vin la serviciu;
- pe ce criterii ați ales juriul de anul acesta? Eu aÅŸ propune un juriu din afară;