MRM Worldwide - Agentia Anului 2012

Published on 02 October 2012

 
Cele mai bune proiecte online din România au fost premiate în cadrul Galei Internetics 2012
 
In cadrul Galei Internetics 2012, care a avut loc pe 1 octombrie, la Opera Națională BucureÅŸti, au fost premiate cele mai bune proiecte din online-ul românesc.
 
Agențiile care au urcat pe scenă sunt:  Draftfcb, GreenPixel, Hyperactive, Kubis Interactive, MRM Worldwide, McCann România, Propaganda, Publicis, Senior Interactive, The Geeks ÅŸi Webstyler.

MRM Worldwide a fost desemnată Agenția Anului, aceasta câÅŸtigând în total 10 premii, pentru campaniile “Românii sunt deÅŸtepți”- ROM ÅŸi “Manager SRL” pentru Vodafone.
Juriul a acordat, în total, 37 de trofee pentru branduri precum: ROM, Vodafone, Fashion Days, Orange, Napolact, TimiÅŸoreana, Pegas, Dolce Sport, Muzeul Național Grigore Antipa, Baumax, Doncafé, Duraziv Odorless Paint, Istoria Comunismului, Mitsubishi Outlander, NIVEA ÅŸi URSUS.

Cele mai multe premii au fost câÅŸtigate de către brandul ROM pentru “Românii sunt deÅŸtepți”, campanie care a câÅŸtigat ÅŸase trofee, dintre care un trofeu de argint la categoria Site-uri, microsite-uri ÅŸi bloguri de promovare ÅŸi trofeul de aur în categoria Campanie interactiva – Digitally Led Campaign.
 
În cadrul Galei au fost acordate ÅŸi următoarele premii speciale: 

Premiul pentru Web Design - “Manager SRL” pentru Vodafone,
Best Newcommer - agenția Draftfcb,
Online Innovation - “Românii sunt deÅŸtepți” pentru ROM,
Human Experience Design - proiectul “NEAM Săturat”, 
Premiul pentru cel mai mare susținător al aplicațiilor mobile ÅŸi TV - Samsung România, 
Webvertiserul Anului – acordat de către IAB România companiei P&G România,
Most Creative Client of the Year - URSUS Breweries.


Lista completă a câÅŸtigătorilor, dar ÅŸi toate lucrările înscrise în competiție pot fi găsite pe siteul oficial al festivalului, www.internetics.ro.

Competiția Internetics de anul acesta a reunit 160 de lucrări ÅŸi 40 de participanți în cele patru categorii de concurs: Site-uri, microsite-uri ÅŸi bloguri de promovare, Online Media and Tools, Campanii Interactive – componentă digitală a unei campanii integrat ÅŸi Campanii Interactive – digitally led campaign.
 
Fondat ÅŸi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing ÅŸi advertising online. Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul ultimillor unsprezece ani la creÅŸterea ÅŸi dezvoltarea acesteia. The Institute este fondator al AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine ÅŸi Noaptea Agențiilor, organizator al Effie Awards România, Școala ADC*RO ÅŸi „10 ani de creativitate românească”.

back