Participantii Internetics 2012

Published on 14 September 2012

 
Competitia Internetics de anul acesta reuneste 160 de lucrari si 40 de participanti: Aegis Media, Arsenoaiei&Matasel, Brandaffair, Brandstalk Advertising, Carnation Group, Cocoa Platypus, Cohn&Jansen JWT, Create Direct, Digital Star, DRAFTFCB, Frank Communication, G2 Romania, Gavrila & Asociatii, GetLokal.ro, Green Pixel, Grupul PONT, H Media, Hyperactive, iLeo, Infinit Solutions, Interactions, Kaleidoscope Proximity, Kinecto, Kubis Interactive, Mediaedge:CIA Romania, Mediapost Hit Mail, Mediatic Digital, Momobi, MRM Worldwide, Next Advertising, Outbox, Oxygen PR, Propaganda, Publicis Bucharest, Senior Interactive, Smile Media, Starcom MediaVest, The Geeks, Valvis Holding si Webstyler.
 
Categoria cu cele mai multe inscrieri este "Online Media & Tools", cu 93 de campanii inscrise in competitie, urmata de "Campanii Interactive" cu 36 de inscrieri si "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare", categorie in care sunt 31 de inscrieri.

Sectiunile care s-au bucurat de cel mai mare succes anul acesta au fost:  "Social Media Campaigns" - cu 23 de campanii inscrise, "Advertising Games" cu 16 si "Digital Branded Content" cu 11 inscrieri.

Juriul competitiei va stabili cate un castigator pentru fiecare sectiune de concurs si va acorda trofee de aur, argint si bronz pentru categoriile "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare" si "Campanii Interactive". Agentia cu cele mai valoroase lucrari premiate in competitie va deveni Agentia Anului.

Juriul va acorda, in continuare, Premiul Special Pentru Webdesign unei lucrari din categoria "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare".

Castigatorii vor fi anuntati luni, 1 octombrie, in cadrul Galei Internetics, de la Opera Romana. Detalii despre evenimentele Internetics gasiti aici.
 
Sponsorii Internetics 2012 sunt: Cosmote, Grolsch, Pepsi, Petrom si Samsung.
 

back